Over ons

Wij zijn er voor alle ondernemers die meer willen weten over e-factureren aan de Rijksoverheid. Of u nu voor het eerst gaat e-factureren of dat al vaker hebt gedaan. Of u veel weinig facturen verstuurt. Of u wel of geen boekhoudpakket gebruikt.

Wij zijn er voor u. Voor onafhankelijk advies. Voor uw vragen over e-factureren. De helpdesk is ook het kenniscentrum voor ontwikkelingen op het gebied van e-factureren. Helpdesk e-factureren is onderdeel van de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). 

Waarmee kunnen wij u helpen?

Gaat u voor het eerst e-factureren aan de Rijksoverheid en heeft u hierbij hulp nodig? Heeft u problemen bij het versturen van een e-factuur? Wij ondersteunen u tijdens het gehele proces. Gebruikt u het leveranciersportaal DigiInkoop of gaat u dat gebruiken? Dan kunt u ook u bij ons terecht.

Waarmee kunnen wij u niet helpen?

Heeft u een vraag over de status van de betaling, het ordernummer of andere inhoudelijke vragen over de factuur? Uw opdrachtgever/klant helpt u verder.
Voor vragen over boekhoudpramma’s (bijvoorbeeld inlogproblemen of technische vragen) gaat u te rade bij de leverancier.

Heeft u vragen over e-facturen aan andere partijen dan naar de Rijksoverheid? Informeer dan bij uw klant.