Contact
Op de pagina Veelgestelde vragen vindt u de antwoorden op een aantal vragen over e-factureren. Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan contact op via onderstaand formulier. Wij streven ernaar uw vraag of reactie binnen 2 werkdagen te beantwoorden.
In verband met drukte duurt de vraagbeantwoording langer dan de gebruikelijke 2 werkdagen. Onze excuses voor het ongemak.
De helpdesk e-factureren is ook telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 - 17:00 uur op telefoonnummer 088 0424400, optie 2.
Gegevens wijzigen?
Heeft u een account in DigiInkoop (het leveranciersportaal van de rijksoverheid) en wilt u uw gegevens laten wijzigen? Gebruik hiervoor dan het formulier dat u aanvraagt via helpdesk-efactureren@rvo.nl. Wijzigingsverzoeken via onderstaand contactformulier of rechtstreeks via e-mail (zonder ingevuld formulier) worden niet meer in behandeling genomen.